Calitatea produselor, garantia si returul.
Calitatea produselor este cea prevazuta in specificatiile si standardele tehnice ale producatorului.
Orice reclamatie legata de calitatea sau conformitatea produselor trebuie semnalata in maximum 3 zile de la livrare. Pentru produsele cu garantie, trebuiesc prezentate facturile de achizitie si certificatul de garantie eliberat de catre vanzator sau producator.
Solutionarea reclamatiilor se va realiza in raport cu prevederile legale in vigoare, in minimum 72 de ore de la livrare, dar nu mai tarziu de 6 luni la momentul inregistrarii reclamatiei, pe urmatoarele cai: repararea defectelor reclamate; inlocuirea produselor reclamate.
Returul marfurilor neconforme de catre Cumparator se va face in colete sigilate , stampilate si insotite de o copie a documentului de livrare, pe care se va trece si numarul coletelor returnate.
Returul marfurilor se va face numai dupa instiintarea si obtinerea acordului Vanzatorului.
Vanzatorul nu are nicio raspundere pentru cazul in care marfurile nu corespund scopului pentru care au fost achizitionate de catre Cumparator.